close

  • Być wiernym Ojczyźnie mej, Rzeczypospolitej Polskiej
  • TABLICA OGŁOSZEŃ

  • 24 listopada 2017

    Ambasada RP w Wiedniu poszukuje kandydata/kandydatki na stanowisko eksperta ds. informacyjnych i dyplomacji publicznej w Wydziale Polityczno-Ekonomicznym.

    Przykładowy zakres obowiązków stanowiska eksperta ds. informacyjnych i dyplomacji publicznej w Wydziale Polityczno-Ekonomicznym Ambasady RP w Wiedniu:

     

    1. Opieka koncepcyjna i merytoryczna nad projektami internetowymi placówki, w szczególności w mediach społecznościowych, prowadzenie kont placówki w serwisach facebook i twitter;
    2. Nadzór nad stroną internetową Ambasady, sporządzanie i publikowanie komunikatów  w polskiej i niemieckiej wersji językowej, bieżące aktualizowanie treści na stronie;
    3. Monitorowanie mediów;
    4. Koordynowanie działań w ramach realizacji projektów z obszaru dyplomacji publicznej i kulturalnej, programowanie i realizacja własnych projektów;
    5. Przygotowywanie projektów, obsługa systemu rejestracji zaproszeń i dystrybucja;
    6. Przygotowywanie bieżącej korespondencji w języku polskim, niemieckim i angielskim, przygotowywanie tłumaczeń pism oficjalnych oraz korespondencji roboczej;
    7. Okresowe urlopowe zastępstwo sekretariatu Ambasadora.

     

    Wymagania:

     

    • wykształcenie wyższe (preferowane kierunki politologia, socjologia, ekonomia, nauki społeczne),
    • znajomość języka niemieckiego na poziomie native speaker, biegła znajomość języka polskiego i dobra angielskiego,
    • dyspozycyjność, odporność na stres, doskonała organizacja pracy,
    • orientacja w zagadnieniach dotyczących aktualnych kierunków polskiej polityki zagranicznej oraz polityki zagranicznej Austrii, a także znajomość instytucji i urzędów w Polsce i Austrii,
    • umiejętność obsługi urządzeń biurowych oraz programów z rodziny Microsoft Office (Word, Excel, Outlook, Power Point, Access).
    • doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku będzie dodatkowym atutem.

     

    Oferujemy zatrudnienie w pełnym wymiarze czasu pracy (8 godzin dziennie – 40 tygodniowo). Wynagrodzenie 1800,00 € brutto miesięcznie. Możliwość zwiększenia wynagrodzenia w zależności od kwalifikacji kandydata/ki.

     

    Zgłaszanie ofert

     

    Prosimy o przesłanie Curriculum vitae oraz listu motywacyjnego do dnia 7 stycznia 2018 r. na adres mailowy wieden.amb.sekretariat@msz.gov.pl lub pocztą na adres: Ambasada RP w Wiedniu, Hietzinger Hauptstrasse 42 c, 1130 Wiedeń z dopiskiem rekrutacja. Zgłoszenia przesłane po terminie nie będą rozpatrywane.

     

    Placówka zastrzega sobie prawo kontaktu z wybranymi kandydatami. Kandydaci zakwalifikowani zostaną powiadomieni e-mailem lub telefonicznie o terminie kolejnego etapu naboru.

    Drukuj Drukuj Podziel się treścią: